Portfolio
Op deze pagina vind je een aantal cases waar ik trots op ben!

#GoedGenoeg (Young Impact)
In april 2023 lanceerde jongerenorganisatie Young Impact de campagne #GoedGenoeg – over prestatiedruk onder jongeren. Ik adviseerde met betrekking tot de campagneboodschap en -strategie en nam de PR-uitvoering voor mijn rekening. Ik stelde een persbericht op en bracht dat onder de aandacht bij de media. Het leidde tot een succesvol persevenement waarbij Radio 1 Spraakmakers zelfs live kwam uitzenden. Daarnaast scoorden we zichtbaarheid via RTL Nieuws, EenVandaag, Hart van Nederland, NOS Stories, Algemeen Dagblad en vele landelijke radiostations.

Maatschappelijke diensttijd (Diversion)
Begin 2023 werd een nieuwe subsidieregeling voor de maatschappelijke diensttijd (MDT) open gezet. In opdracht van Diversion stelde ik een plan samen om het netwerk van jongeren, scholen, gemeenten en maatschappelijke organisaties – via branded content – op deze regeling te attenderen. Vervolgens deed ik het projectmanagement en stelde ik de content samen op basis van een aantal interviews met MDT-deelnemers. Het creëerde veel zichtbaarheid voor de nieuwe subsidieregeling.
“Elmay is een veelzijdige professional en super snel en vaardig op haar vakgebied. En nog veel belangrijker: ze is het zonnetje in huis, met haar pro-actieve en opgewekte aanpak. Dankzij Elmay halen we altijd alle deadlines, met een glimlach!”
Alet Klarenbeek, directeur UP!
“Samenwerken met Elmay is gemakkelijk, heel waardevol én leuk. Elmay kan snel schakelen, is een goede schrijver en ziet altijd kansen. Doordat ze deze ook snel weet te realiseren, werken we met haar continu aan meer zichtbaarheid en het vertellen van het juiste verhaal.”
Femke Pluymert, directeur Diversion

MEST (KunstLoc)
MEST is een initiatief van KunstLoc Brabant en hét platform voor kunst en cultuur in Noord-Brabant. Ik werk sinds 2021 als redacteur voor het platform en heb al tientallen artikelen mogen schrijven. Klik HIER, HIER en HIER om een artikel van mijn hand te lezen. Mijn verhaal over diversiteit en theatermakers belandde ook in KunstKracht: het jaarlijkse print magazine van MEST.

Zestiger, wat wil jij? (UP!)
In het najaar van 2022 organiseerden UP! en Artifex, in opdracht van KBO-PCOB, een speciaal evenement voor zestigers. Tijdens het evenement stonden zingevende vragen over deze ‘nieuwe levensfase’ centraal. Ik nam de bezoekerscommunicatie voor mijn rekening en coördineerde de foto- en videoverslaglegging van het evenement.

Ervaringsverhalen (Sterk Huis)
Sterk Huis biedt hulpverlening aan kinderen, vrouwen, mannen & gezinnen. In opdracht van de organisatie interviewde ik vrouwelijke slachtoffers van geweld. Deze verhalen werden vervolgens geanonimiseerd en verspreid om andere slachtoffers te wijzen op de juiste hulpverlening.